Verzenden en retourneren


PostNL
De Feestbox verstuurt uw bestelling met PostNL. Wanneer uw bestelling is verzonden dan ontvangt u van PostNL een e-mail. Hierin staat de datum waarop uw bestelling afgeleverd wordt. Ook staat in de e-mail de track en trace code om de verzending van uw pakket te volgen. Op de dag van de bezorgdatum ontvangt u 's morgens een mail met daarin in een tijdvak waarin de chauffeur van PostNL bij u langs komt om uw pakket af te leveren.
De pakketten worden standaard verzonden met handtekening voor ontvangst.

Ik ben niet thuis op de dag van bezorgen
Wanneer de opgegeven datum van bezorgen u niet uitkomt, kunt u via de ontvangen e-mail van PostNL de datum aanpassen naar de voor u geschikte dag.

Niet thuis bericht
Wanneer u niet thuis was op het moment dat de PostNL chauffeur het pakket wilde bezorgen en het was ook niet mogelijk dit bij de buren af te leveren, ontvangt u een 'niet thuis bericht' in de brievenbus. Met de hierop vermelde code kunt u via de website van PostNL kenbaar te maken wanneer en waar uw pakket afgeleverd kan worden.

Verzending binnen twee werkdagen.

Bestelt u op werkdagen en betaalt u met iDeal of Bancontact, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden. Bezorging vindt dan in de regel de dag daarna plaatst. PostNL bezorgt ook de zaterdag.
Rondom feestdagen, vooral in december loopt bezorging van de pakketten door PostNL soms vertraging op. U kunt er in deze periode er niet altijd vanuit gaan, dat uw pakket de volgende werkdag bezorgd wordt.
Wanneer een artikel voor langere tijd niet op voorraad is, dan wordt deze uit de winkel verwijderd. Als er van een artikel niet voldoende voorraad is, krijgt u hiervan een melding wanneer u naar uw winkelwagen gaat. Het kan zijn dat het artikel een paar dagen niet op voorraad is. Wij nemen in dat geval contact met u op.

Adresgegevens en e-mailadres
Let u bij het invoeren van uw adresgegevens en uw e-mailadres dat u alles correct invoert. Bij het invullen van foutieve gegevens bestaat er een kans dat een pakket zoek raakt. Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden.

Verzenden met PostNL
Pakketten worden standaard verzonden met handtekening voor ontvangst. Verzenden van uw bestelling met PostNL duurt normaal gesproken 1 werkdag, ook voor adressen in België.

Verzendkosten
Voor adressen in Nederland
bestellingen tot € 10,00                            € 6,95
bestelling van € 10,00 tot € 50,00           € 3,95
bestelling boven de € 50,00                     gratis

Voor adressen in België
bestellingen tot € 10,00                            € 7,95
bestellingen van € 10,00 tot € 60,00       € 5,95
bestellingen boven de € 60,00                gratis

Retour sturen/herroepingsrecht
Mocht een bestelling niet naar wens zijn dan kunt u deze retour sturen naar het postadres van De Feestbox, Bornkamp 33 in Heerde. U heeft het recht om een artikel, mits onbeschadigd, binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour. Dit aanmelden kunt u doen via het online invulformulier onder Klantenservice. Na uw melding heeft u 14 dagen de tijd om uw artikel terug te sturen. Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht, ontvangt u binnen 14 dagen, nadat u heeft aangegeven te willen retourneren het volledig orderbedrag, dus inclusief de eventueel berekende verzendkosten, retour op uw bankrekening. Wanneer u slechts een gedeelte van uw bestelling retourneert, ontvangt u enkel het aankoopbedrag van het teruggestuurde artikel.

Meer vragen?
Mocht u nog vragen hebben over verzending van bestellingen, neem dan even contact met ons op.

De Feestbox
Schoener 19
7944 RS Meppel
email info@defeestbox.be
tel: 0878 707080 of (+31) 878 707080 bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 14:00 uur